Hae
Johanna Tähtinen

Arkimeikki by Pretty by Flormar

Helou! Toivottavasti viikko on sujunut hyvin siellä! Saatiin Wellnessmallikisan kautta aikamoinen repertuaari uusia Pretty By Flormarin meikkejä kun pääsimme Heidi Kämpin meikkikouluun kesällä, joten luvassa olisi siis paljon toivottua meikkivideota. Vaikka kosmetologina työkseni meikkejä teen, oli niin ihanaa päästä taitavan meikkaajan oppiin ja ammentaa häneltä lisäosaamista omaankin työhön.

Kevyessä ja heleässä arkimeikissä tärkeintä on kuulas meikkipohja, pehmeät puurajaukset sekä raikas huulimeikki.

Suojakertoimellinen BB voide on mun yks lemppari

Kuulaan meikkipohjan saat aikaiseksi kevyellä BB -voiteella, jossa on suojakerroin.

Monipuolinen kulmapaletti

Pehmeyttä meikkiin tuo myös kynän sijaan kulmapuuterilla tehdyt ”puuteri”kulmat.

Musta tästä meikistä tuli ihanan heleä ja iho näyttää todella kauniilta, vaikka meikkiin ei mennyt viittä minuuttia kauempaa. Täydellinen arkimeikki siis!

Koko meikin löydät mun youtube kanavalta suoraan tästä linkistä :

https://www.youtube.com/watch?v=JnoDQKI2nEQ&t=13s

Pretty by flormarin meikit ovat eläinkokeettomasti valmistettu ja ne löydät yksinoikeudella Tokmannilta.

Videon tuotteet saatu @prettybyflormarfinland*

Johanna

⁣Jos aloitit maanantaina dietin, lue tämä!

JOS SULLA ALKOI TÄNÄÄN MAANANTAINA DIETTI, LUE TÄMÄ 👇🏻⚠️⁣


Tiedän, että monella on alkanut tänään maanantaina uusi valmennus ja siksi halusin kirjottaa teille muutaman vinkin ja pienen motivaatiospiikin tähän iltaan. ⁣

Ensiksi SINÄ PYSTYT SIIHEN. Ihan niinkuin minä ajattelin vuosi sitten samaisena maanantaina. Älä anna sun mielessä tilaa epäonnistumiselle. Kun sinä luotat onnistumiseesi, sinä onnistut!

Toiseksi. Syö ruokaa josta pidät. Vaihtoehtoja on niiiin paljon. Jos et pidä parsakaalista, älä syö sitä. Tärkeintä on, että dietti on mielekäs eikä ns.tunnu dietiltä vaan on sellainen, jota voit soveltaa loppuelämän. Mun instagramin https://www.instagram.com/johanna.tahtinen/ kohokohdista löytyy esim. dietille sopivien makkaraperunoiden ja sitruunavohveleiden ohje.⁣

Ensimmäisen viikon jälkeen olo voi tuntua pökkelöltä ja nesteiseltä, mutta älä masennu! Niin mullakin tuntui. Tärkeintä on jatkaa. Uusi treeniohjelma saa kropan keräämään nestettä ja se on täysin normaalia, joten älä masennu vaan luota projektiin. ⁣

Jos herkkuhimot ovat ekalla viikolla kovat niin trust me, se helpottaa ajan kanssa! Ensimmäinen ja ehkä vielä toinen viikonloppu on pahin ja kysyy kyllä itsekuria, mutta sen jälkeen homma alkaa helpottaan.⁣

Mieti miksi aloitit. Jos lipsumisen hetki tulee mieti kumpaa haluat enemmän, sen pienen hetken herkun vai sinne sun tavotteeseen? Jos et vielä ole sun tavoitteessa niin viekö se sua lähemmäs vai kauemmas tavoitteesta?⁣

Aseta realistinen tavoite. Vaikka sulla olisi isompi määrä pudotettavaa aseta pienempiä välietappeja. Onnistumisen tunne lisää motivaatiota ja pitää innon korkealla.⁣

ÄLÄ RAVAA VAA’ALLA! Tää on yleensä se syy miksi homma kaatuu. ”No ei oo yhtään tippunu niin ei tää toimi” ja palataa siihen vanhaan. Vaa’an lukemalla et tee yhtään mitään, joten voit melkeimpä unohtaa sillä käymisen kokonaan. Muutos tapahtuu kyllä ilman vaa’alla juoksemistakin.⁣

Ennen kaikkea, nauti matkasta ❤️⁣

Mulla on myös uusimman 30 daysin ohjeet, joten varmasti tulee vinkkejä ja reseptejä siihen, vaikka en virallisesti dietillä enää olekkaan.

Johanna